Bizim 15,4 du sınır 17 dedi bize iki gün sonra kontrole çağırdı 10 a düşmüştü yaptığım şey sürekli besledim 2 saatte bir degik 1-1,5 saatte bir besledim bn sürekli doktor 2 saatte bir dedi fakat bn ztn öyle besledigim için bu şekil yaptım karnında şişlik yoktu kusma felan yapmadı kontrollü bir şekilde bu sekl besledim düştü umarım sizinkide düşer korkmayın sık sık emzirin mama takviyesi de vermistim ben