ksuna33 hayatta uğraşamam 😀
Mümkünatı yok yani 😀
Yarın işede başlıcam, yani yarın dediğim doğumdan bi süre sonra, hiç vaktim yok öyle işlerle.
Adamlar yapmş, katkı maddesi olmayan bezler var. Mühendisoplunu takip edersen yazıo orda.
Pamuk aldım, evde kendim o pamuklarla siliyim die ama yaklaşıl 200 küsürde unibaby yenidoğan ıslak mendilde stokladım. Pamuklar bitsin, onla dahi uğraşmıcam .
Kaka yapınca zaten gidip popoyu yıkıcam, çiştede işte böyle.