bgndgd Arkadaşlar yoğun koyu siyah dışkı ve kabızlık durumum var maalesef 29 haftalık hamileyim sabahları kan ve demir ilacı kullanıyorum ondan kaynaklı olduğunu düşünüyorum ama çok fazla karnım ağrıyor ve yaklaşık 2.03 aydır kabızlık yaşıyorum ve bu kabızlığın sonucunda simsiyah kokulu bir dışkı yapmak zorunda kalıyorum şimdiden midesi bulanan varsa kusura bakmasın hassas içerikli ekledim zaten aynı durumu yaşayan aynı ilacı kullanıp böyle bir problemle karşılaşan ve sürekli karın ağrısı yaşayan var mı çünkü bu karın ağrısını bazen sancı falan zannediyorum nefesimi kesiyor belki de sancıdır bilemiyorum
Deniiibayyy bgndgd demir kullanıyorsunuz muhtemelen, o yapıyor. Her demir kullananda oluyor bende de aynı şekil. Arkadaşımda da oluyor iç kanama geçiriyorum sanmış. Doktorunuza söyleyin farklı bir demir önersin eğer kullanıyorsanız
Busranur_mnts bgndgd ben gyno ferro kullanıyorum 17 haftada ilaca başladım ondan sonra öyle oldu koyu renk bazen kabız gibi bazen kıvamlı rahatsız ediyor ama ilacın bitmesine az kaldı elimde ferrum var sonra onu kullanıcam aynı olur mu bilmiyorum
Suavage_mom bgndgd ben de feramat kullandığım dönemde oluyordu sonra doktor gynoferon verdi pembe bi demir ilacı o çok iyiydi şeker gibi hiç de rahatsız etmedi kabızlığı da geçirdi
AleynaEbrarr Busranur_mnts ben de aynı ilacı kullanıyorum ve aynı problem var kimi zaman kabız gibiyim kimi zaman normal ve koyu renkli. Demir ilacının yan etkilerinde varmış, normal kabul ediliyor yani
Nisanmomy bgndgd demir ilacından kaynaklı dışkı koyu renk olabiliyor. Büyük ihtimal kabızlıktan dolayı gaz sancın oluyor o da ağrı yapıyor . Sabahları 2-3 tane kuru kayısı yiyip üstüne gün içinde bol su içmeni tavsiye ederim. Bir de şekersiz kayısı kompostosu yapıp tüketebilirsin. Büyük ihtimalle sana iyi gelecektir. Kabızlık problemin ileri derecede ise doktorunla görüşüp şurup yazdırabilirsin gebelik için uygun şuruplar oluyor
ipek63yldz_ bgndgd 35+4 olduk aynı sorun bizdede var canım dedigin gibi 2-3 gün içmedim düzeldi bu defa aşırı ishal etti beni ondan tekrar kullanmaya başladım.
Busranur_mnts AleynaEbrarr evet canım normal ben ilaca başlar başlamaz öyle etki gösterdi keşke yemeklerden alsak vitaminleri de düzenli yeterli kadar vitamin alamıyoruz
AleynaEbrarr Busranur_mnts evet artık yediğimiz sebze meyvelerin içinde ne olduğunu bilmediğimiz için mecbur dışardan almak zorunda kalıyoruz
smoms Feramet kullanıyorum kabızlık olmasada koyu renk bendede oluyor 29+4 teyiz , ilk görünce korkmuştum normal olduğunu söyledi doktorum sadece bende bulantı yapıyordu sabah aç karnına yerine gece yatarken içiyorum
Solmaz-Papatya bgndgd aynen canım ilaçlardan öyle bende öyleyim kuyu dışkı hep ben kabız olmamak için çok su tüketiyorum incir filan yiyorum çok zor durumda bir tatlı kaşığı hakiki zeytin yağı içiyorum lavaboya çıkıyorum çok şükür gerçekten kabızlık sorun