esraaa97 Merhaba. Perinatoloji uzmanına gittim daha sonrasında bebegin saglikli oldugunu 2 haftaya kadar gerilik normal , bebek kilo aldikca sorun olmadığını öğrendjm. Doktorumu değiştirdim. Şuan ki doktorum da çok iyi. Kan sulandırıcı da bıraktım. Akımları gayet iyi olduğu sürece sorun yok denildi