aslhnkrts9 rabia_km benim ayrı bi odam olsa yaşında geçirirdim . Ama sesten vs uyanan bi bebekse daha erken olabilir 🤔
rabia_km Çocuk odası ve yatak odam dip dipe yani arada duvar var kapıyı açsam hemen görürüm ama işte bazıları çok erken diyor kafam karıştı açıkcası🤭