Kızlar doğum esnasında ne giydiniz? Hastaneye gidince orda elbise giymemizi söylüyorlarmış diye duydum. Yani alttan kolayca açılabilen bir şey istiyorlar sanırsam. O durumda sanırım öyle ahım şahım pahalı bir şey almaya gerek yoktur yani kanlı olur zaten atılır diye düşünüyorum sizce doğru mu siz ne giydiniz?