Bu hurafe mi acaba? Kız çocuklarının erkek çocuklarına göre daha erken geldiğini söylerler hep. Oğlumu 39da planlı sezaryenle doğurdum ama ne sancım vardı ne bir şey. Beklesek 1-2 hafta daha beklerdi sanki. Şimdi kız bebeğe hamileyim 30.haftadan beri erken doğum riskim var. Şimdi 35.haftadayız. Doktor 36yı bi görsek iyi diyor