Duygu_52 Kızlar yakın zamanda özel avcılar Anadolu hastanesinde yakın zamanda doğum yapan var mı benim 2 ayım kaldı doktorum şuan için iyi bi sıkıntı yok ameliyat ekibi odalar vs nasıl acaba
ru_a6 Duygu_52 ailece 3 kişi orda yaptık ben daha yapmadım orda dğşünüyorum doktor özcan beyden çok memnunuz
minikkalp2 Duygu_52 1 ay sonra doğum yapacağım özcan hocada. Yönlendirmem ile arkadasım yaptı cok memnun kaldı 2 gece kalınıyor normalde arkadasım ağrısı olmadıgı için bir gece kalıp cıktı 5. Gün zıplıyorum diyordu güzel ilgilenmişler
Duygu_52 ru_a6 bende ona takipliyim canım 2 ayım kaldı ilki sezeryan olduğu için Buda mecburi sezeryan olucak hastane biraz küçük gibi geldi bana doğum yaptıktan sonra odalar falan nasıl onu merak ettim
ru_a6 Duygu_52 Odalar gerçekten çok güzel 2 tane yatak var başka hastanelerde 1 yatak 1 tane koltuk olur burda refaketçiyide çok düşünüyorlar. Hemşireler aşırı ilgili ve çok tatlılar
Duygu_52 seda4460 bende o doktora takipliyim canım hastane biraz küçük geldi o yüzden merak ettim odaları vs nasıl diye
Duygu_52 ru_a6 ay çok sevindim iyi bari çünkü eşimde olucak annemde rahat ederler en azından siz doğum yaptınız mı peki kaç gün hastanede tutuyorlar
Duygu_52 minikkalp2 ay ne güzel bende başından beri Özcan beye takipliyim 2 ayım kaldı benimde ilgili bi doktor zaten benimde hemşireler hakkında hastane odaları hakkında bi fikrim yoktu içim rahatladı herkes güzel demiş sgk lı yada sgk sız doğum fiyatları aynı mıdır acaba
ru_a6 Duygu_52 Her hangi bir sıkıntı çıkmazsa 2 gece tutuyorlar ben daha yapmadım şuan 17 haftalığım özcan beye takipliyim
minikkalp2 Duygu_52 38 bin tl diye biliyorum sezeryan fiyatını. Ama hastane dediğiniz gibi kücük bi hastane lakin temiz
Duygu_52 minikkalp2 evet bende tavsiye üzerine gittim zaten hiç araştırmadım ama hastane bana baya küçük geldi odalarda öyle mi diye merak ettim yazan bazı kişiler olmuş odalar küçük değilmiş ilgili olsunlarda önemli olan o
minikkalp2 Duygu_52 odaları yayla gibi değil ama kücük de değil yeterli bence. Sadece hazırlıklı gitmek lazım hastane cevresinde cok market lokanta vs yok
Duygu_52 minikkalp2 evet öyle maalesef canım termos vs götürülür de başka ne götürmek gerekir bilmiyorum ya
minikkalp2 Duygu_52 ben direkt kettle mı götürücem bir de sezeryan olacağı için granül kahve alacağım yanıma bi kaç parça da bisküvi tarzı atmakta fayda var bence kantini pahalı biraz
Duygu_52 minikkalp2 kantin pahalıdır hastane kantinleri genelde pahalı oluyor bende mecburi Sezeryan olucam atıştırmalık birşeyler kettle kahve vs alırım
Duygu_52 minikkalp2 canım birde şey sorucam ya yengemede randevu aldım Özcan beye ama hamile değil tüpleri bağlatma vs ilgili şeyler sorucak sadece gebelere bakmıyor demi doktor