Merhaba kızlar . İki günden beri kahverengi akıntım ve kasıklarımda batma tarzı ağrı var adet olacakmışım gibi . Dün doktora gözüktüm rahimde yara olduğunu söyledi pazartesi başka bir doktora gitmem için randevu verdi . Şuan hala akıntım ve ağrım var . Hamilelikte bu süreç nasıl oluyor başından geçen varsa bilgi verir mi 🥹🥹22 haftalık hamileyim bu arada