Bugün tam 35.haftadayım ve doktor kontrolüm var. Doktor 36.haftayı bekler inşallah bebek demişti. Bebek son 1 aydır çok aşağıda ve çok sancılı günler geçiriyorum. 36yı bekler mi dediğimizde, zor demişti. Bugün ne söylicek hiç bilmiyorum. Sanki içimden bi ses çok yakın zamanda doğuracağım diyor. Var mı 35-36.haftalarda doğum yapanlar???