nrns1 Cerenerc sadece resme bakarak anlaşılmaz. Avuç içlerinizde ve ayak altlarınızda kaşıntı var mı? Kan değerlerine de bakmak lazım
atesvesu Cerenerc ben gebelik kolestazi geçirdim el parmak aralarına kadar kaşıntı tuttu ayaklarımı halıya sürüyordum bende hiç böyle kabartilar olmadı alerji olabilir sizinki ama yine de bir doktora gidin karaciğer değerlerinize bir baksın
Cerenerc nrns1 avuç içinde falan yok böyle kabarcıklar oluşuyor kaşıntım ara ara oluyor kontrole geldim şimdi kan tahlili vereceğim
Cerenerc atesvesu evet çok şükür kolestaz falan değilmiş ürtiker dedi doktor ilaç verdi ciddi bir şey değil dedi
atesvesu Mmelikkee Merhaba onu bilmiyorum benim AST ve ALT değerlerim yükselmişti 3 katına çıkmıştı vücudumda kaşıntı vardı gece gündüz çatı darlığı da olunca direk sezeryana aldı doktor kasintim da doğumdan sonra geçti değerlerim düşmeye başladı
Mmelikkee atesvesu benim ast ve alt testlerim de normalin çok az üstünde. Doktor kaşıntımı da duyunca safra asidi testi vermemi istemişti. Sonucumu hala gösteremediğim için sizlere sorayım dedim
atesvesu Mmelikkee o zaman senin yeni başlamış olabilir canım kaç haftaliksin benim kasintim birden başladı doktora yazdım kan ver gel dedi gittim aç karnima kan verdim yuksek çıktı sonuçlarım belki safra asiti de yüksekti ona hiç bakmadım
Mmelikkee atesvesu sonuçlar kolestazı gösteriyormuş. Yatış verdiler haftam zaten 36+5 olduğu için birkaç güne de doğum olacakmış.
atesvesu Mmelikkee çok geçmiş olsun serum tedavisi göreceksin büyük ihtimal bende bir gece yattım sabaha sezeryana alındım doğumdan sonra değerler düşüyor merak etme Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 🤲💐