Arkadaşlar merhaba. 2. Gebeliğim ilk doğumum normal olmuştu. Fena değildi. 2. Ve 3. Doğumlar daha kolay mı oluyor? Açılma daha mı hızlı ilerliyor? Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Bir de bu postu adminler sabitleyebilirse çok güzel olur, hepimiz faydalanalım 😊😇