Seyda06 Gamze88 benimde yavaş çalışıyormuş. Tsh değerim yüksek çıkmıştı sonradan ilaç almadan normale döndü. Tsh değeri 3 u geçmemesi gerekiyormus. O yüzden her ay düzenli olarak baktırıyorum yükseliyor mu diye.
Gamze88 Seyda06 inşh benimde ilaçsız geçer cnm,daha kontrolüme cok var bakalım doktorum ne söyleyecek 💙
Seyda06 Sewo kanda çıkıyor ama özellikle tsh değerime baktırmak istiyorum demek lazım. Saglikocaklari yapıyor. Ben orda yaptırıyorum