Mrvmrv78
Karnına bastırdıgın zaman sertlik aşırı varsa dogum belirtisidir bu her an gelebilir dedi dün doktorum ve karnıma dokunduğu zaman bu dogmak istiyor dedi korkutmak istemem ama doktora gidip nst cektir canım. Doktorum eve yolladı beni dinlen iyice sancım dayanilmaz gibi olursa su veya kanama harekette azalma drek cık gel dedi şuan evde mecbur uzanıyoruz 6-7 gün daha dayanalım diye 🤷🏻♀️🤷🏻♀️