dilandila Kızlar 16 eylülde kimyasal gebelik yasadım hiç ara vermedim kimyasal gebelikten sonra gebe kalanlar belirtileriniz neydi
Nur8893 dilandila Benimde 18 Eylül de kanamam başladı kimyasal gebelik geçirdim 🙂↕️ . Bende merak ediyorum . Bende tekrar yumurtlama günlerimi değerlendirdim
3bebem dilandila hemen kalmıştım adet olmadan adet belirtilerim vardı adetim 9 güm geçtiğinde negatifti kanda 20 gün geçince pozitif olduğunu öğrendim adet süresi 45 gün olduğu için yumurtlama geç olmuş
Nur8893 dilandila İnşallah canım ya Allah sağlıkla nasip etsin bizlere de tüm isteyenlerede 🤲🏼 bat ne zaman senin benimde bel ağrım var akınt benimde çok değil .
3bebem dilandila 1 hafta kadar önce başladı belirtiler canım normal adet olma günümden ama tabi 45 güne kayacağını sölemişti doktor kanlarda negatif çıkınca yok herhalde demiştim ama bebişime büyümek nasip olmadı
dilandila Nur8893 normalde kimyasal olmadan önce 11 eylülde olması gerekiyordu kimyasal gebelik olunca 16 eylül kanama basladı 7.8. gün sürdü 16 eylülü baslangıc günü olarak hesaplıyoruz
Nur8893 dilandila Ben yumurtlama takip ettim canım ovulasyonla benimde 18 başladı 25 bitti 27 28 pik gördüm 29 çatlama oldu .
3bebem dilandila elden bişey gelmiyo canım minik kalbi durdu cumartesi kürtaj oldum üst üste iki ay böyle olması zor oldu tabi benim için ama benim hamileliklerimde hep riskler var
dilandila 3bebem Allah sağlıklı gebelik nasip etsin inşaallah çok zor bir durum Allah bifaha yaşatmasın
Nur8893 dilandila İnşallah canım ilk gebelik olucak Allah nasip ederse 7 8 ay denedikten sonra kimyasal oldu o yüzden pek umutlu da değilim aslında Nasip bekleyelim görelim ☺️