Elvn Kizlar kendimiz bebek icin neler yapabilirz orgu haric yada kimler bebegi icin el emegi ne yapti kendim bisiler yapmak istyorum
Deletedmom133 Elvn kıyafet değil ama takı yastığı hediyeliklerini kendim yaptım birde peluş minik atko ördüm pek örgü tercih etmediğimden örmeyeceğim açıkçası anne annesiyle babaannesi örmüşler yeterli benim için sevmiyorum zaten 🤗
Sevdalinka_30 Elvn ben avizesini yapıyorum ağız mendillerini yaptım, hastane süslemelerini, dekarasyon ürünlerini de kendim tasarlayacağım örgüleri kayınvalidem görümcem eltim yapıyor
Saratln Elvn ben amigurumi bebeği örüyorum 2 yıldır bu işle meşgulüm şimdi bebeğimin cinsiyetini öğrenmeyi bekliyorum örcem yine.. zürafa kelebek tavşan ördüm şimdilik
dml33 Elvn el becerim yoktur orgu anlamında parmakla orulen battaniyelerdn yaptim sadece bitane 😊😊hastanedede gelenim olmucagi icin bisey yapmadim mevlut yapticagim zaman belki biseyler yaparim diye dusunuyorm
Nisanurr Ben 2 battaniye hırka sabunluk tarzı şeyler örmüştüm, şimdiler de ablam etamin yapıyor doğum panosu tarzı pinterest diye bir uygulama var ordan bakabilirsin şuan yapacak boş vaktim yok olsa mutlaka yapardım bende. Yada evde boş kutu tarzı şeylerin varsa değerlendirebilirsin oda yapacaksan çerçeve duvar süsleri tarzı şeyleri alıp yapabilirsin canım
Sevdalinka_30 Elvn canım ben hastane için 50 adet düşünüyorum onu da seçenekli olarak yapmayı planladım yarısını şişeler alıp kokulu lokanta doldurup süsleyeceğim yarısını da yine cam kavanoz alıp el kremi yapıp süsleyeceğim kim hoşuna giderse onu alsınlar
Kardii Ben örgü ördüm yelek şimdi de pano yapıcam çerçeve şeklinde ultrason resimlerini asmak için birde hastanede beşiği için tül yapıcam 10 günüm kaldı 😌
Sevdaninmucizesi Elvn kumaş alıp baby nest emzirme yastığı ve alt açmayı kapı süsü ve dağıtmalık kendmi yapıcam hem bana da uğraş olur hem manevi değeri olur hemde aşırı gereksiz pahalı sayfalar artık değmez yani