Hanımlar merhabalar, inşallah yakın bir zamanda doğum yapacağım, kütahya şehir hastanesinde takiplerimi yaptırıyorum doktorumdan çok memnunum şükür fakat ebeleri vs hiç bilmiyorum, doğum sırasında nasıl davranıyolar hiç bilmiyorum, orada doğum yapanlarınız varsa lütfen anlatabilirmi, hepinize şimdiden sağlıklı doğumlar dilerim ❤