Zeynep8188 İnan sonda yüzünden hiç sezeryan istemiyordum o kadar korkuyordum ki Doğum değil o korkutuyordu sonuç olarak normal Doğum yapamadım bebeğin kafası kanala girmedi sezeryan oldu o zaman spinal olsun dedim ve iğneyi yapınca sonda takın dedim ki zayen öyle yapıyorlarmış sondaki takarken sadece dokunuşları hissettim oda 2 sn sürdü korktupum gibi olmadı belden uyuşmalarda anestezi etkisi yüksek acı hissetmen biraz zor bence ama ameliyathane ortamında yapamam o anı görmek istemem dersen bilemem zaten önüne o kadar örtü atıyorlar ki istesende göremiyorsun ben özellikle spinal istedim bebeğin çıkma anını görmem için güzel bi deneyimdi 😁