Lavinyam06 Ebruli1903 bende adetin 3. Günü kan verdim 5.15 çıktı sınırı biraz geçmiş sanırım kimyasal tekrar kan verdim ama adet oldum yani ben 🥹
Busranur_mnts Ebruli1903 adet olduysan kimyasal olmuş olabilir allah sağlıkla kolaylıkla nasip etsin canım 🥰
Ebruli1903 Lavinyam06 bende dün adet günüm de verdim sabah kahverengiydi şimdi ped dolmuyor ama silince geliyor
Ebruli1903 Enguzelbekleyis8080 bende dün 4,5 çıktı bekliyim kan veririm dedim ama regl oldum yani 3. Gün giderim yine