Kadermiray akışına bırakıp adet günün geçtikten sonra testi tekrarla derim, öyle hakveriyorum ki 6 yıl boyunca ger ay her ay erken yada geç test yapardım sonuç hep negatif ama şunu unutmayalım ki biz istediğimizde değil bebiş istediğinde kendi gelicek Allahın izniyle inşaAllah testin doğrudur pozitif sonuç alırsın inşaAllah🤲🏻