Normal adet tarihim ayin 3 u veya en gec 5idir. Duzenli olurum . Bu ay gecikince test yaptim silik de olsa pozitif cikti. Sonra pembe lekelenme geldi yerlesme kanamasidir dedim. Sonraki gun yani ayin 6sinda kanama artti ama bugunki kadar fazla degildi bugun ise pihtili yogun kanamam var su gibi ama kirmizi renkte ve pihtili. Ustelik spiral takili ve istmoselim var. Ogleden sonra hastaneye gitmeyi düşünüyorum ama aklim karisik ayni durumu yasayan veya durum hakkında bilgiis olan varmi?