Deletedmom_878
6 haftalık kalbi atmamıştı. İlk düşük olduğu için doktor normal dedi. Tekrarlayan düşüklerde araştırırız dedi. Ki sizin anladığım kadarıyla bir çocuğunuz var o zaman zaten bir sorun yoktur. Demek ki gebelik sağlıksızmış, genetik sorunu olan bebekler düşer demişti doktor. Pıhtılaşma sorunu vs zaten 2-3 düşükten sonra bakılıyor bildiğim kadarıyla.