ozbekkk Kızlar 4+5 de öğrendim ama kasık ağrım hiç geçmiyor gün içinde 4-5 sefer vuruyor kısa sürüyor ama hiç geçmedi açık kahverengi sarıya yakın da akıntım devam ediyor normal mi sizce endişeliyim çünkü
Aydan95 ozbekkk bende 4+5 te ogrendim ultrasonda. Agrim oluyor evet ama bende kahverengi akinti 3-4 arasi olmustu. Dupaston kullaniyormusnuz? Her hangi bi akinti icin kahverengi ve kirmizi doktorunuzla gorusun. Sag salim🤲🏻
elifffffffffffguuuuu şiddetli ve ani vurup hiç geçmeyen bir sancıysa doktora gitmelisin diğer şekilde lekelenmen yerleşme kanamasıdır beline sert ve şiddetli bir ağrı vurmuyorsa ve ağrı devamlı değilse endişelenme çok normal
ozbekkk elifffffffffffguuuuu yok canım öyle belime vuran bir ağrı değil gün içinde 4-5 sefer oluyor saydım beş saniyede geçiyor ama kahverengi akıntı da gelince biraz korktum doktoruma iki sefer yazdım görüldü atıyor bir de özel olacak yani
Aydan95 ozbekkk hayr tabiki kotu seyler hic dusunme. Ilk gebeligimde bende ogle seyler yasadim sadece doktorum bana iyice dinlen sicak dus alma demisti