7 aylık hamileyim özel takipliyim doğum sezaryan olur ,sezaryen fiyatları aldı başını gidiyor , özel hastanin bi konforu var ama devlette aynı işlem oluyor özeldeki fiyattan dolayı devlette doğum düşünüyorum Ve oksapar iğnede kullanıyorum doğumdan bakar süre önce devlete giidp takip yapayım doğum aralıkta görünüyor kasın ayında mı devlete kontrollere gitsem bilgisi olan beni aydınlatsın 😁