Ozge1008 Herkese merhaba, bende anne oldum🙋🏻♀️ Hala inanamıyorum, dünyanın en güzel duygusuymuş anne olmak. 24 şubat günü çok yoğun bir akıntıyla güne başladım. Gün boyu sancım vardı fakat dayanbildiğim için kimseye çaktırmadım. Gece sancım arttı ama yine de uyuyabiliyodum. Sabaha kadar ara ara aşırı sancım oluyodu ve akıntım gittikçe artıyodu. Sabah akıntımın kanlanmaya başladığını fark edip hemen hastaneye koştuk. Benim akıntı sandığım şey suyummuş ve iki gündür geliyomuş. Doktorum doğumun başladığını, yarım cm açıklık olduğunu, suyum geldiği için eve gönderemeyeceğini söyledi. Saatlerce nstye bağlı bi halde, çok yüksek ve sık sancılarla boğuştum. Doktorum sürekli açıklığımı kontrol etti ama o kadar zamana sancıya rağmen hala yarım cmdi. Bu kadar sancıya açıklığın ilerlememesine hepimiz bozulduk tabi. Canı asla tatlı olmayan ben zırıl zırıl ağlamaya başladım sancıdan. Doktora son kez bakmasını eğer ilerleme yoksa daha fazla sancı çekmek istemediğimi söyledim. Malesef hala aynıydı, bir cm bile olsa günlerce beklerdim ama asla açılma ilerlemiyodu. Eşimin de ısrarıyla hemen sezaryen doğum için hazırlıklar başladı. Spinal sezaryenin kucağında buldum kendimi. Anestezi doktoru her adımı anlattı ve şimdi sesini duyarsın dedi en son. 25 şubat saat 14.50 de kızım doğdu. Allahım, nasıl bir ciyaklama. O an anne olduğumu anladım. O ağladıkça içim katıldı. Sedyeden fırlayıp susturmak istedim. Doğumdan sonra bol bol kahve içtim, baş ağrısı yaşamadım o yüzden. 7 saatin sonunda ayağa kalktım ve yürüdüm. Sürekli yürüdüm. Gece destek almadan tek başıma yürüdüğümü gören hemşireler normal doğum yapmış gibisin diye şaşırdılar hatta. Hastanede bir gün kaldım kendimi iyi hissettiğim, gazımı çıkardığım ve tuvalete çıktığım için doktorumda çıkmamda sakınca görmedi. Bugün 6. Gün ve çok daha iyiyim. Çok şükür kızım sağlıklı bi şekilde kucağımda. Bi kadın daha ne ister ki? Bugün doğum günüm ve benim ay yüzlü güzel kızım 6 gün önceden hediye olarak geldi🥰 Mevlam isteyen herkese bu duyguyu yaşamayı, hamile olanları bir avazda kurtarmayı, bebeği olanları da sağlıkla büyütmeyi nasip etsin🤲🏻 Ve lütfen sezaryeni öcü gibi anlatanlara inanmayın.
Aselimmmmm33 Ozge1008 Allah analı babamı büyütsün.kahveyi sade şekersşzmi yoksa 2 si bir arada içebiliyormuyuz
Gamzeemrmrt Oy masallah cnm saglıklı olsunda sez normal onemli degıl bncede. Yanı olmuyosa zorlamanın bı anlamı yok ztn gulerek buyutun yavrunuzu☺️🙌🏻🥰
Ozge1008 Gamzeemrmrt aynen öyle kuzum. Olmayacağı o kadar belliydi ki daha fazla acı çekmeye gerek yoktu. Sezaryen doğumun burada anlatıldığı gibi kötü olmadığını da görmüş oldum😊
Gamzeemrmrt Ozge1008 oyledır muhakka bn ınsanlara cok kzııyorum abartarak anlatıyolar sez olajn normal dogumu olsun yani herkezın basına gelcek dıye bişey yok bazı burdakı anlatımlardan bn bıle etkılenıyorum. Yani ☺️🙌🏻
Ozge1008 Aselimmmmm33 amin kuzum sağol🥰 ben sade içtim muhtemelen diğerleri yasaktır. İkisi bir arada yada üçü bir arada zaten içemiyorum direkt sadesini içtim. Sade Türk kahvesi de çok içtim. Hiç baş ağrısı boyun ağrısı falan çekmedim