Şuan 5+5iz kızlar 5+0 da beta 2010 iken karından muayene ile şüpheli kese olarak göründü kesem. emin olmak için vajinal muayene ile keseyi gördük. Ama bebeği daha göremedik. Doktor 5 haftalıktan daha küçük bence dedi geç döllenmeden sanırım. Cuma günü randevum var 6+1 olacağız yani sizce görebilme şansım var mı ?