Merhabalar hanım kızlar
Bugün doktor kontrolüm vardı 37.4 gündeyiz doğuma az kaldı korku ve heyecan sardı haliyle beni 🫣 doktorum prenses doğum ister misin doğum anında sancinin %70 ni azaltıyor ve ilk doğum zor oluyor genellikle demişti bnde bilmiyorum kararsizim nasıl oluyor dedm odq belden iğne vuruyoruz dedi sizce iyi birsey mi yaptıran varmı gereklimi ilk doğum için bilgisi olan yazsın yazsın lütfen 🙏🥹