ozklay Merhaba, dün ikili tarama testine gittim doktor poziyona bakarak %80 kız dedi, Böyle bakılıp doğru çıkan var mı?
Busraaaakkk ozklay 12.haftada kemik yapısına göre erkek demişti, 14.haftada da erkek dedi. Bi sonraki kontrolüm 18.hafta yani haftaya olacak bakalım hala erkek mi diyecek merakla bekliyorum bende 🥹
Sarpatesinannesi ozklay bana ikili taramada kız gibi dedi tahmincilerde öyle söyledi bir hafta sonra 12+5 te erkek dedi
ozklay aslhnkrts9 Allah bağışlasın,🌸benim de hissiyatim kizdan yanaydi hep, 15 de yine gideceğim hayırlısıyla inşallah.
ozklay melikeeeb Aaa peki sana dedi mi annesi bak böyle bir çıkıntı gibi bir çubuk var diye yoksa hiç gostermeden emin mi konuştu
ozklay Busraaaakkk Sağlıkla gelsin inşallah 🌸yine de heyecanlı bekleyiş doğunca bir bakiyorsun erkek diyorlar tersi çıkıyor ya da tam tersi, hayırlısı olsun 🌸 ben de de başından beri kız hissiyatı vardı bakalım benim hissiyatimdan mi gidecek yoksa babasının hissiyatı gibi erkek mi 😂
melikeeeb ozklay çok emin konuştu kız dedi bende tabi hemen elbise etek ne bulduysam aldım sonra bizim kız erkek oldu 😂
Sarpatesinannesi ozklay hayır 2. Bir oğlum var bunuda kiz hissediyorum belirtiler falan farklı bir de kız olsun diye uğraştım 😄 bu haftalarda degisenleri duydukça umutlaniyorum
ozklay Sarpatesinannesi Sağlıkla gelsin hayırlısıyla, doğum da bile değişen varmış 🫣ablam son çocuğunu bütün ay kız olarak beklemis ona göre almışlar her şeyi bir bakmışlar sürpriz olarak erkek olmuş
Sarpatesinannesi ozklay buna çok şaşırıyorum çünkü günümüzde cihazlar iyi ve detaylı ultrason yapılıyor düzenli olarak muayene olan biri nasıl yaşıyor bunu anlayamıyorum gerçekten
ozklay Sarpatesinannesi Ya şu an da da oluyordur bence, ablamın oğlu büyüdü bayağı, arkadaşım da da ilk çocuk erkek demişler 7. Ayında kız diye söylemişler, karışık olaylar ya, ondan dolayı bende unisex kıyafetler falan almayı düşünüyorum
Sarpatesinannesi ozklay bencede en güzeli zaten şuan bizim haftamiz küçük olduğu için yanılma ihtimali yüksek oluyoren az 16 hafta ve detayliyi beklemek gerek
Sarpatesinannesi ozklay 13+2 yım şuan doktorum bu haftada çağırdı Perşembe günü hem devlete hemde özele kendi doktoruma gideceğim çünkü yüzde 70-80 erkek ihtimali verdi kordon olabilir mi dedim olabilir dedi bakalım ne çıkacak belki netleşir
ozklay melikeeeb Ayyy yok artık kötü olmuş bu 🤭doktorum uyardı ama sen yine de kıyafet falan alma diye,hem anı olmuş oldu paşa büyüyünce dersiniz sana ilk kız dediler, sürpriz yaptın diye 🫣♥️