Kızlar merhaba bi kaç gündür stres yaptığım bi durum oldu bununla birlikte baş ağrım başladı tesadüfen bi tansiyon ölçtürmek istedim 14/9 çıktı daha sonra kendimi iyi hissetmeye başladım şikayetlerim ortadan kalkınca tekrardan bi bakmak istedim bi kaç gün boyunca tansiyonum 12lerde seyretti . Bu durum sizce normal mi doktora söylemeye gerek var mı sizce