Sulenayir Kızlar 37 haftaya girdim bi haftada 10 gram falan almış doktor yatış yapmam laIm dedi bebek sıkıntıya girebilir dedi hafta sonu yurt dışında olacakmış bu yüzden mi acaba yatırmak istiyor çok kafam karışık başına gelen var mı beklemeli miyim
Cinarsaitinannesi Sulenayir hiç kilo almaması gelişimi durdu demek bebek için sorun olabilir ama yine de başka doktora da görün
hayalperest2310 Sulenayir az almış baya benim de gelişimi geride ama yine 200 gram aldığı oldu hatta son kontrolde 700 gram almıştı
Mom__12 Sulenayir canım gelişim geriliği felan var mıydı bende de çıktı karın çevresinde gerilik cumaya kadar kilo almadıysa alacaklar ve ben 36 hafta olucam cuma günü
Cinarsaitinannesi bizzocone hayır canım 37. Haftada haftalık 300 gram falan alıyor bebekler en az bir 150-200 almalıydı bu bebek 10 gram almış eğer doktor yanlış ölçüm falan yapmadıysa sıkıntılı bir durum
Zatmy hayalperest2310 o sıralarda ne yediniz acaba kilo alması için benim doğuma 8 gün var kilosu düşğk biraz
Sulenayir Bi ara karın çevresi bi hafta geriye düşmüştü ama sonra düEldi toparladı normaldi hersey yakalamış haftasını dedi şimdi tekrar almamış dedi
bizzocone Cinarsaitinannesi ben de öyle diyorum işte günlük 15 gram almalıydı bebek bir haftada 10 gram almış
nurssmom Sulenayir eşimin kuzeninde önce kilo almadı bi kaç gün sonra gelişim geriliği başladı 1 haftada 3 hafta gerileme yaşadı. Eğer içinizde kuşku varsa hemen başka dr.a gözükün ama dr.un söylediği tarihi geciktirmeyin kesinlikle
Miniginannesiiii1111 Sulenayir bir doktor görüşü dhaa alın ama bana kalırsa günde 20/30 gr almasi gerekir gelişim durmuş gibi sağ salim kavusun inşallah
Mavispembis1_ Sulenayir canım bana da öyle dediler kilo alımı durmuş dediler ama sezeryan tarihim yakındı bekle dediler, 3050 idi 37. Haftada, 38. Haftada 3100 olmuş dedi kilo alımı durmuş dedi, 38+5 te 3700 doğdu bebeğim
Sulenayir Önce Allah’a sonra doktora güvendim yatış yapıldı suni sanıyla doğum başlatacak 3 cm açılma şuan kilosu en fazla 3100 gram dedi
Havin49_ Sulenayir tatil olduğu için dediğini düşünmüyorum bebeğinizin anne karnında gelişimi durmuş doğum yapmak isizn için daha mantıklı bence