Ogretmen Regle 2 gün var. Dün test yaptım negatif çıktı. Akşama leke geldi pembemsi böyle beyaz akıntı içinde kıl gibi kan. Şimdi sabah tekrar beyaza döndü regl geldi sandım değilmiş.
Zelis_ozdrgn Ogretmen regl günün geçsin yap canım günün geçmesini bekle 2 gün daha bekle sonra yaparsın pozitif çıkarsa kan veririsin rabbim gönlüne göre versin