Nisanmomy kezban003 benim doktorum krem değil bitkisel yağlar önerdi. Hindistan cevizi yağı kakao yağı badem yağı gibi. Bir de ilk üç ay kullanmamı istemedi dördüncü aydan itibaren kullanmanın uygun olduğunu söyledi
suragungor kezban003 annem bana hamileyken vazelin kullanmis hergun 50’kiloyla hamile kalip 85 kiloyla dogum yapmis ve hic catlagi olmamis vazeline bagliyor bunu ben su an 20. Haftadayim henuz catlaklarim olmadi ama hindistan cevizi yagi ve vazelin kullanmayi dusunuyorum
HaticeArCi Ben kakao yağı kantaron yağı ve cokk az bafem yağı karışımı sürüyorum. Birde fito sürüyorum bu yagdan da 2 pompa elime sıkıyorum fito çok yoğun seyreltme amacli. 🥹🥹 yarık yarık çizgilerden korktugum için elimden geleni yapıyorum
Elif3419 supermom__ hayır yapmıyor bende vazelin sürüyorum üstünde bebekler için yazandan ewe gratis hepsinde var
Cihanella Ben lierac ve bio oil sürdüm. Boyum var ama kilolu hamile kaldım şu an 100 ü geçtim 37. Haftamda çatlak yok. Bence kilolu kadınlarda karın alanı çok olduğu için çatlak olmuyor gibi 🫠😳🌸
anneoluyorummm103 kezban003 hindistan cevizi yağı iyi geldi ama lierac ve bio oil işime yaramadı ne yazık ki göğsüm hep çatladı işe yaramıyor diye Hindistan cevizi yağına geçtim günde 3-4 kere sürüyorum 28+4 oldum göbeğim hala çatlamadı
GamzeEge16 kezban003 pahalı şişirilmiş marka ürünlere falan hiç gerek yok bol bol su tüketimi ve doğal yağlar gayet yeterli ben Hindistan cevizi yağı tercih ettim önce nemlendirici kullanmak lazım üstüne yağ sürülmesi gerekiyormuş direk yağ uygulamak doğru değilmiş 8 aylık gebeyim 23 kilo aldım hiç catlağım olmadı
Hnddmr kezban003 bio oil kullandım ama çeyrek kullandım çok şükür hiç olmadı çatlak o yüzden bıraktım kullanmayı aklıma estikçe sürüyorum