Selam kızlar 13 haftamdayım. Dün hastanede sabahtan saat 12 ye kadar birşey yememistim. Sonra simit ve gözleme yedim. Oraya buraya git derken midem altüst oldu istifra ettim ama koyu kırmızı kahverengi gibi gördüm afedersiniz. Ama tamda netlestiremedim emin de değilim kan olduğundan. Dişim kanıyor iki üç gündür acaba onun etkisimi. Boğazımda acı var orası mı zedelenedi bilmiyorum. Geciren varmı belirti oluyormu benim şuan hicbirseyim yok. İştahım da normal ağzım sızımda yok ama korkuyorum. Tekrar da istifra etmedim dünden beri