Merhaba kasımda 2 yaşını dolduracak oglum var çok sık hastalanıyor ve en ufak öksürük gripse ciğerine inip zatüreye çeviriyor malum kış da geldi ve başladı yine hastalanması bununla ilgili grip aşısı yaptırıp faydasını gören oldu mu cam ve Sakura hastanesine götürücem randevu aldım bir doktordan ama uzman doktor mu bilmiyorum bilgisi olan paylaşırsa sevinirim