Hezalsukran kizlar merhaba 19+3 um dun geceden beri sag kasigimda ufaktan agri var yururken fln batma gibi sizede oldu mu hic ? gaz mi acaba bebek yer degistirmesi mi bilmiyorum ??
Nihanozturk Hezalsukran 20+4üm canım dün ve önceki gün benimde kasıklarımda ara ara agrı oldu bugün daha iyiyim cok şükür arada oluyo sanırım öyle
Handeberkay Canım takılma bende öyle oluyorum ara sıra dün resmen Hatta rahmimi çok hissettim elledğimde