masalmmm Dün skar gebelik tanısı aldım doktor 1 hafta beklemeyi önerdi böyle bişey yaşayıp bebeğin yer değiştirdiği oldumu
Emsalsiz masalmmm bebegım yer degıstırmedı ama 38 haftaya kadar gebelıgım oldu sağlıklı bir kızım dünyaya geldi ne bende nwde kızımda hıc bir sorun olmadı sukur bu taraz gebelikte doktor cok onemlo normal kadın dogum degıl de perınatoloji doktoru ılgılwnıyor