tekrar selam ben yukarda yorum yaptıgımda kesenin göründüğünü bilmiyordum ve kan sonuclarınızı burada daha tam söylemişsiniz. bu şekilde ben de kimyasal oldugunu düşünmüyorum, keske aynı yere yaptırsaydınız tekrar testi.. ben 1838 de öğrenmiştim henüz doktora gitmek için erken demişlerdi etrafımdakiler 2 gün sonra merakımdan tekrar kan testi yaptırdım 3700lere gelmişti o şekilde gittim ve sadece keseyi gördüm.. ona dayanarak sana düşük olabilir demiştim. kesede doktor kaç haftalık dedi ?
Sila01