Ben de bir haftadan uzun süredir yaşıyorum bu durumu. Gitmediğim doktor vermediğim tahlil kalmadı. Uykusuzluktan ölü gibi geziyordum. Kolestaz dediler en son. Avil merhem ve karaciğer ilacı yazdı doktor. Biraz olsun hafifledi çok şükür. Gece 5-10 dk da bir uyanıp her yerime buz sürüyordum, tir tir titriyordum ama başka türlü geçmiyordu. Şimdi 3 4 defa uyanıyroum ve o kadar şiddetli değil çok şükür. Gastroenterolojiye görünün mutlaka, cildiye ve kadın doğumu aşıyor bir yerden sonra.