Kızlar yardımınıza ihtiyacım var. Oğlum 10 günlük oldu bugün. Dün gece çok fazla ağlama atakları yaşadık karnını doyurup altını temizleyip yerine yatırdıkça ağladı hep en son bağrıma alarak uzandık beraber o şekilde uyudu hiç huzursuzlanmadan. Neden böyle yaptı acaba? İlk kez yaptı. Bugün de gece olacak diye aklım çıkıyor vallahi. Başınıza böyle bir şey geldi mi? Nasıl çözdünüz?