ranasmrci Arkadaşlar ben 2 ekimde kan testim 8.9 du 6 ekimde tekrar baktırdım kana 7.6 ya düşmüş umutlarının bittiği yerdeyim ilk defa bu kadar yakın hissetmiştim ama hiç umudum yok adet olmayı beklicem Yükselen var mı sadece merak ettim 🥹
myangelson ranasmrci aynı yerde kan verdiyseniz sağlıksız gebelik olma ihtimali var ama 2 gün sonra tekrar kan verin isterseniz