Sezaryen oldum ilkinde 2. De öyle olacak hiç pişman değilim tercih ettiğim için ilkinde hamile oldugumu öğrenir ögrenmez karar vermiştim doktor bebek karar versin demişti
Bebek de dönmedi ki Sezaryen oldum ..
Ne ilk kalkış zor oldu ne baş ağrısı oldu bende 3. Gün temizlik yaptım evde kayınvalidem gelecek diye benim için iyi bir deneyimdi inşallah 2. De bu şekilde geçer.