Bebeğim 35 günlük 1 aylık kontrolde doktor çok gaz var karnı çok sert olduğu için Relaktaz damla verdi cumartesi günü aldık damlayı ama verince bebeğim uyuşuyor gibi oluyor eli kolu salınıyor uyanıksa gözlerini kapatıyor böyle birşey yaşayan oldu mu? Damlayı vermeye devam etmeye korkuyorum bişey olacak diye