aygunseydanur Merhaba Elazığlı anneler Sami gungorde çatı muayenesi olup normal doğum yapan var mı doktorumdan çok memnunum çok güveniyorum ama şu çatı muayenesi beni korkutuyor tecrübelerinizi yazar mısınız…
hayalperest2310 aygunseydanur korkulacak birşey değil canım kasılma yeterli bir dakika bile sürmüyor emin ol ki doğum sancısını tattıktan sonra o muayeneler yanında hiçbirşey oluyor
sibelipek3101 aygunseydanur hiç korkma canım 1 dk sürüyor sadece parmağı hisediyrisun ben doğum sancım geldiğinde yaptırdım 42+3 te gözümde buyutuyridum hic birşey yok çok basit nefes al gözünü kapat gözünü aç bitti
mucizemizibekliyoruzz aygunseydanur çatı muayenesi can acıtan bir şey değil. Hatta doğumu kolaylaştırıyor uyarıcı etkisi var. Sadece belki rahatsız olabilirsiniz kadın olarak o kadar.
aygunseydanur hayalperest2310 ay deme öyle normal doğum yapmayı çok istiyorum inşallah bir sorun olmazsa tabi 37+2 yım çok heyecanlıyım
hayalperest2310 aygunseydanur 2.hamileliğim ve 40 haftalık oldum kendi sancım olmadığı için yine suniyle başlatılacak her doğum bir değil sancın ve açıklığın hızlı ilerlerse normal doğum gibisi yok doğduktan sonra tüm ağrılar geçiyor hep en iyisini düşünelim güzel olsun
sibelipek3101 hayalperest2310 benim zaten herşey yolundaydı gerek görmedim ki sancım gelince açıklığa baktılar o kadar
hayalperest2310 sibelipek3101 bilemedim son günler genelde riskli olur bende de şimdi hersey yolunda suniyle doğumu başlatacağını söyledi doktor
sibelipek3101 hayalperest2310 bana da suni verdi ama bir sıkıntı yok sa beklemeni tavsiye ederim 37 +2 değil misin neden acele ediyor suniyi verecek bebek gelmedi deyip sezeryana alacak uyanık daha sancı için bile erkenki
hayalperest2310 sibelipek3101 yok canım 40+1 haftalık oldum benim kızımda da baya bekledik 41 e kadar gelmeyince yine suni almıştım tam zamanında gelmişti kakasını yapmıştı bunda da korktuğum için başlatalım dedi
hayalperest2310 Hgknf-223 canım durumuna göre bakılıyor sancın falan varsa ama genelde 38 i bekliyorlar
Nissog Önemli olan kendinizi kasmamanız. Kasarsanız gergin olursanız acıyor biraz tabi. İlk muayenede kastım acıdı ikincisinde rahat bıraktım derin nefes alıp hiç acıma olmadı. Zaten 1 dk bile sürmüyor.