Kızlar geçen hafta perşembe ve cumartesi sarı mukuslu nişan gibi bişey geldi. Son 2-3 gündür diğer günlere oranla daha sık regl ağrısı gibi ağrılar giriyodu. Bu gece de aynı şekilde oldu. En son 1 saat kadar önce kanlı gelmeye başladı mukuslu yapı. Karnımın ağrısı da şiddetlenip azalıyo. Bugün kontrolüm var doktoruma ilk gelen sarımsı şeyden sonra yazdım kontrol zamanı gitmemi söylemişti. Sizce bugün yarın gelir mi bebek?