Mevadad tabiriniz pek hoş değil 😏 duzensiz bir yırtık olmasindansa kesi atılması çok daha mantıklı bı uygulamadır. Ki çoğu kişinin ilk doğumu illaki kesi yapılıyor çünkü yırtığın poponuza kadar gitme ihtimali bile var ama keside bir parmak bile sayilmicak boyda bilinçli ve düzgün yapılan bir işlem mevcut. Bebeğin baş ölçüsü vajenin esnekliği doğumun hızlı ilerlemesi bebeğin başının tam anlamıyla doğru pozisyonda olması yada başının yanında eliyle gelmesi vb bir çok etken var. Kesilmesin diye yırtılmasını kabullenmek mantıklı değil