nurssmom bende öyle 9 senedir panik atakla yaşıyorum çok fazla ilaç kullandım hamile kalınca bıraktım yapamadım kötü oldum tekrar başladım ama şuan var ya kötü haber alırsın halatın mahvolur ya öyleyim yemin ederim öyleyim cumartesi olacaktı doktoru ağlaya ağlaya arayıp en erken perşembeye aldırdım ne olursunuz kim görüyorsa dua edin iyi olmak istiyorum 🥹🥹🥹