Kalbimde şuan soda içerken yazıyorum felaket bi şekilde midem yanıyor bugün bende hiçç uyuyamadım 4 den beridir her yolu deniyorum normalde soğuk süt iyi geliyor ama bu sefer çok farklı bi yanma var soda içiyorum umarım faydası olur allah yardımcımız olsun kolay geçsin inşallah 🤲 doktor gasvin duo diye bi şurup yazdı gram faydası yok soda ve süt daha etkili cidden bide yeşil elma iyi geliyor bana