Jrnfudjrjr benim 2 doğumda da kendi toparlandı eskisi gibi hatta bir tık daha dar oldu diyebilirim ama zamanla aktif ilişkiyle ister istemez bir genişleme söz konusu oluyor bende 3.doğumu yapıcam kısmet olursa 30 yaşındayım şuan bi 3 sene sonra büyük ihtimal estetik olurum bende 3.den sonra daha da genişler ve renginden dolayı rahatsızım o yüzden yaptırmayı düşünüyorum