Bimiyendis bende şey diyorum hani karnım buyuse tekme falan atsa inanicam yani orda oylece druyor bir de insan ilk gebeligin başını hatırlamıyor ki sonunu hatırlıyor yani benim öyle ne bileyim sürekli karnım sis bebeklerim sürekli tekme atardı sanki öyle kaldı aklımda somdi böyle normalim hamile değilim yani😂 üstteki yorumunuzu da gördüm demeyin öyle bebelerime uyku eğitimi verdim birini 4 ay salladım sadece kolik diye paketli gıda vs hala vermiyorum 2 yaşına girecekler ekransiziz hala çok özenli büyüttüm işte nasip 3. De böyle olur inşallah diyorum ama asla büyük konuşmuyorum 😂