Kizlarr bu benim 2. Hamileliğim Almanya’da yaşıyorum şimdi 38+3 ilk hamileligimde normal yaptım epiduralsiz 12 saat sancı çektim ölüp ölüp dirildim resmen şimdi epidural anestezi yapmak istiyorum dogumumda yaptıran var mı etrafımdaki insanlar beni korkuyo yok efendim ömür boyu sırt ağrısına neden oluyomus yanlış vurulursa felce neden oluyomus yapanlar lütfen beni biraz bilgilendirir misiniz az vaktim kalmış çok korkuyorum doğumdan 😩